Det är lätt att fylla tid...

Jag tänkte att guuuuud vad mycket jag skulle hinna med nu under långhelgen men som vanligt lyckas jag alltid fylla tiden med en massa saker som är så himla viktiga att få gjorda ... not.
 
För första gången sen sommarlovet -13 sov jag till exempel till klockan 10 idag! Toppen. Synd bara att jag inte alls hann med vad jag tänkt mig = rusha till stallet och sen till hoppträning för Lotta. Hemma och rida Lady en sväng, fixa i ordning allt i stallet, äta lumch klockan 17:30 och så vidare mot Vilsta för att fixa i ordning för tävlingarna i helgen :) I och med att jag och Fille åker och tävlar på söndag kan jag inte hjälpa till så mycket mer, men jag skriver i alla fall en klass imorgon! Prix St George närmare bestämt :)
 
FUNFACT : Åsa Abrahamsson som dömde mig och Fille till dubbla vinster i Botkyrka i vintras ska rida i den klassen jag skriver!
 
FUNFACT #2 : Åsa Abrahamsson ska vara med och döma dressyren i fälttävlan på nationaldagstävlingarna i Strömsholm (vet dock inte om hon kommer döma just mig)
 
Jag börjar bli trött. Hoppas på mer update på bloggen imorgon, folks!
 
Kram!/Anna
 
(P.S. För er som undrar hur hoppträningen gick så gick det SKITdåligt. Ville bara säga det för det känns som att det är alldeles för få i denna värld som vågar erkänna att det går j-vligt dåligt ibland. Jag blev så frustrerad att jag grät! Hur som helst redde vi ut det ganska bra och Lotta sa att hon tyckte att jag var jätteduktig och en super förebild till de andra i gruppen. Väljer att ta åt mig det positiva! Självaste Lotta Björe :) ) Känner att jag verkligen vill spinna vidare på det där så snart kommer det väl ett inlägg om misslyckande!
 

Kram!/Anna (igen)

Kommentarer

Kommentera här! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback